لبخند زیبا حق شما است
برای من
خبری

منوی اصلی

به وبلاگ من خوش آمدید

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس ahmadi123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
خرداد 1402 دی 1400 مرداد 1399 تير 1395 خرداد 1395
نویسندگان
لینک های روزانه
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
لبخند زیبا حق شما است
ن : امیر عباس ت : سه شنبه 25 خرداد 1395 ز : 14:29 | +

لبخند زیبا

حق شما است
 


یکی از مواردی که ما به واسطه ی آن می توانیم افراد را به سوی خود جذب کنیم ، لبخند زیبا می باشد . لبخندی که در آن می توان از خیلی از شخصیت های طرف مقابلمان را در برورد اول متوجه باشیم . این لبخند در ابتدا نشان می دهد که تا چه حد برای کسی که به او لبخند می زنیم ، دلنشین هستیم . این مورد در خیلی از موارد اگر دو طرف دو جنس مخالف باشند منجر به عشق می شود . که بنابراین داشتن لبخندی زیبا نه تنها برای خودمان حس زیباتری ایجاد می کند بلکه این حس را به طرف مقابلمان القاء می کند و نشان میدهد تا چه اندازه می توانیم قلب یکدیگر را با لبخندی فریبنده تسخیر می کنیم . در واقع داشتن لبخند زیبا ، زیباترین سلامی است که می توانیم ان را به دیگران اهدا کنیم . برای رسیدن به این لبخند زیبا علاوه داشتن حس زیبا  ، باید ظاهر زیبا و دلنوازی داشته باشیم تا دیگران را بهتر و بیشتر به سمت خود جذب نماییم . و خود از داشتن این لبخند زیبا ، حظ کافی را ببریم. کلید طلایی ورود به قلب آدم ها ، لبخند می باشد. پس فراموش نکنیم که لبخند خوب و زیبا یکی از بهترین فاکتور های زیبایی و جذابیت و داشتن روابط اجتماعی بهتر می باشد. ما برای رسیدن به این روابط خود 
، علاوه بر قلب مهربان و دلنواز خود ، بعضی وقتها لازم است به پزشک دندانپزشک مراجعه کنیم و خود را در دل افراد زیاد( علی الخصوص کسانی که برایمان در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند)،جای دهیم. ما برای داشتن یک لبخند زیبا باید به دندانپزشک مراجعه کنیم و از او بخواهیم که لبخندمان را جذاب کرده و یکی از طرح های زیبایی لبخند را برایمان انجام دهد و  از او ضمانت ویژه جهت انجام هر چه بهتر این عمل  بخواهیم و زیبایی خود را از همین الان تضمین کنیم.لبخند ، از لحاظ روانشناسی و روحی یکی از بهترین و ساده ترین عمل است که هر کسی با هر ملیت و قوم و  نژاد و کشور و رنگ و سن و جنس و.... ی می تواند حس زیبایش  را به دیگری نشان داده و شروع یک رابطه ی زیبا را پایه ریزی کند. با توجه به این که جهان در حال گسترش  و علم و رفاه به صورت منظم و با سرعت بالایی رشد می کند این نیاز احساس می شود که هر کس بتواند به زیبایی خود بپردازد و مقوله ی زیبایی بسیار با اهمیت جلوه کند. داشتن یک لبخند زیبا نه تنها موقعیت اجتماعی و عاطفی ویژه ای برای فرد ایجاد می کند ، بلکه برای وی موقعیت و شرایط شغلی و اقتصادی ، موفقیت و شانس بهتری را برای فرد ایجاد می کند. علا وه بر زیبایی ، اعتماد به نفسی در درون افراد با  داشتن لبخند زبیا شکل می گیرد که مثال نزدنی است و وی را راغب میکند  تا از خود خوش اخلاقی و لبخند زیاد تری ایجاد کند. با پیش روی تکنولوژی و علم اختراع و کشفیات  لبخند زیبا دغدغه ی خیلی از افراد شده تا بر این آمدند به طراحی این لبخندها بپردازند . 
 اجزا و ویژگی های یک لبخند زیبا را بشناسید: 
 داشتن لبخند زیبا نه تنها در داشتن حس خوب  درخود مؤثر است ، بلکه در ایجاد و القای حس خوب در اطرافیان ایجاد و آنها را جذب می کند.
 هر مقدار پهنا و وسعت لبخند شما بیشتر باشد ، لبخند شما بسیار جذاب تر و مؤثرتر بوده و برتر می باشد.علاوه بر زیبایی و این گونه اعمال برای لبخند زیبا جوان سازی پوست را در بر خواهد داشت و این کار ها و اعمال برای دندان بدون هیچ گونه صدمه و آسیبی به دندان امکان پذیر می باشد.
 چیزی در اصلاح و درست کردن ترتیب دندان ها برای دکتر دندانپزشک مورد توجه قرار می گیرد ، قرینه و هم سان بودن دندان های چپ و راست با هم است و غیر از  دندان های ردیف بالایی باید دندان  های ردیف پایین نیز با هم قرینه و هم سان باشند  و اگر کجی و ناقرینگی وجود داشت دکتر دندان پزشک  باید آن را اصلاح و برای قرینه کردن آن اعمال مربوطه را انجام دهد و نیز داشتن رابطه ی صحیح و کنار هم قرار گرفتن دندان های چپ و راست با لب و به صورت کل نحوه ی قرار گرفتن لب و دندان  ها می باشدو پزشک مربوطه باید روی این موارد دقت کافی را مبذول بدارد . ترتیب و به ردیف بودن طول و عرض و ارتباط طولی و عرضی دندان ها با هم نیز برای یک پزشک مورد توجه می باشد. و این ترتیب و نحوه قرار گیری دندان  ها و لثه ها و لب ها باید طبق فرمول خاصی کنار هم قرار گیرند که با اصلاح همه ی اینها می تون لبخند زیبا و مورد دل خواه را به بیمار  و مراجعه کننده اهدا نمود و وی را از داشتتن این گونه لبخند زیبا برخوردار نمود.
 از با اهمیت ترین مورد های دندان پزشکی می توان به در مان های زیر اشاره نمود:
1-لمینیت دندان( سرامیکی و کامپوزیتی) ،2-بلیچینگ دندان(سفید کردن دندان ها )،3-جراحی لثه ( اصللاح بدفرمی و بلندی لثه ها و یا بیشتر کردن طول تاج دندان ها ).
لبخند واقعی لبخندی است که آدم را به شور وشعف وادرا می کند که قدرت این شور و شعف نیز بسیار زیاد می باشد.
 جال در مورد اجزا و بخش های یک لبخند زیبا را بهتر و بیستر بشناسیم:
1-    نسبت دیده شدن و رؤیت دندان های ثنایا،
2-    میزان دیده شدن لثه ها ،
3-    قوس لبخند،
4-    فضای منفی ،
5-    پهنای لبخند. 
 حال توضیحات این اجزا و بخش ها : 
مورد اول:تناسب دیده شدن دندان های ثنایا: هر کسی به طور طبیعی  چهار تا دندان در فک بالا و چهار دندان در فک پایین در لبخند دیده می شوند که به آنها دندان های ثنایا گفته می شود. رد فک بالا دو دندان ثنایای بزرگتر  که از دوتای آنها بزرگتر می باشد را  دندان های ثنایای میانی  و دو دندان در ردیف کناری و  کناره های دندان بزرگتر میباشد را  ثنایای کناری  می گویند. در یک لبخند زیبا ، میتوان این ثنایا را مشاهده نمود که ردیف و نظم خاصی را دارند . فرق افراد مسن در نمایش بیشتر و یا کمتر این ثنایا ها می باشد . که در افراد مسن این ثنایا ها کمتر دیده می شود ولی در افراد جوان تر این ثنایا ها بزرگتر و نمایان تر می باشد.

 

 

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در زیبایی لبخند شما بسیار تاثیر گذار باشد قطعا رنگ دندان هایتان است.اگر دارای دندان های خراب و شکسته ای هستید و می خواهید اقدام به پر کردن انها نمایید سعی کنید برای حفظ زیبایی از موا کامپوزیتی استفاده نمایید که هم رنگ دندان باشند.دندان هایی که تیره هستند و یا رنگ پریده می باشند به مانند ظاهر دندان های پیر و فرسوده می باشند و همین می تواند مانع داشتن لبخند زیبا برای شما باشد.ارگ می خواهید تا در هنگام خندیدن جوان تر و شاداب تر به نظر برسید بهترین کار این است که بروی رنگ دندان های خود کار کنید تا سفید و درخشان تر به نظر برسند.در واقع متخصص زیبایی که قرار است بروی طرح لبخند شما کار نماید باید با توجه به رنگ پوست و موی شما و دیگر جزییات شخصیتان در انتخاب رنگ دندان شما اقدام نماید.
بعد از اینکه مشکل رنگ دندان به صورت کامل برطرف شد و مشخص گردید که برای شما با توجه به ظاهر فیزیکی و رنگ پوستی که دارید از چه رنگی استفاده شود حال نوبت به طراز نمودن دندان و داشتن فاصله مناسب میان انها می باشد.یک لبخند زیبا زمانی شکل می گیرد که دندان های شما دارای چیدمانی زیبا و منظم باشند. فاصله میان انها از هم زیاد نباشد و طول دندان کوچک و بزرگ نباشند.در واقع هم ردیف و در یک خط ممتد قرار گرفته باشند.در غیر اینصورت باید به روش ارتودنسی ابتدا کمک نمود تا فاصله میان دندان ها برطرف شود.
دندان های افتاده هر شخصی می تواند مانع بزرگی در جهت رسیدن به یک لبخند زیبا باشد.جدا از مباحث زیبایی شما حتی در جویدن و غذا خوردن هم نیز ممکن است دچار مشکل شوید.پس هم به خاطر اینکه دچار ناراحتی های گوارشی به خاطر بد جویدن غذاها نشوید و هم دارای زیبایی لبخند باشید باید تما فکری به حال دندان های افتاده خود کنید.می توانید با استفاده از روش کاشت دندان یا ایمپلنت اقدام به برطرف کردن این مشکل نمایید.

لبخند زیبا |زیبایی لبخند حق شما است.
اما عامل بعدی که به زیبایی لبخند شما کمک می کند قطعا هماهنگی و تعادل میان دندان ها می باشد.وجود دندان ای کج و شکسته و لب پر شده  می تواند مانع بزرگی در جهت رسیدن به ان لبخند زیبایی مورد نظر شما باشد.همه موارد فوق را باید توسط یک دندانپزشک مجرب و متخصص برطرف شود تا بتوان امید داشت شما نیز روزی صاحب بک لبخند زیبا خواهید شد.
اما عامل مهم دیگری که می تواند در زیبایی لبخند شما موثر باشد گونه های شما هستند. فرم گونه ها به همراه بزرگ و یا کوچک بودن لب ها می تواند به شدت بر میزان زیبا و یا زشت بودن یک لبخند تاثیر گذار باشند.
در واقع می توان گفت اگر صورت شما نا متناسب باشد هر چقدر هم که دندان هایی سفید و و منظم داشته باشید باز هم در رسیدن به داشتن لبخند زیبا مشکل خواهید داشت.در این گونه موارد از روش درمانی اصلاح لبخند لثه ای استفاده می شود و سعی می شود تا با تغییراتی که در فرم لثه ها صوتر می پذیرد مشکلات فوق را برطرف نمایند.قطعا یک پزشک مجرب می بایست ابتدای امر با شما در مورد داشتن لبخند زیبا و آنچه که شما انتظار دارید مشورت نماید.
در بالا نیز عنوان کردیم که جدا از مبحث رنگ دندان باید از نظر چیدمان و هم طرازی نیز از حوزه زیبایی شناسی دارای هارمونی لازم باشد.مثلا طول دندان می تواند عامل بسیار مهمی در میزان زیبایی و یا زشتی خنده شما داشته باشد.وجود ندان های بلند معمولا نشان دهنده جوان بودن فرد است.چرا که در افراد پیر به دلیل افزایش سن و ساییدگی دندان ها شاهد کوتاه تر شدن طول دندان ها هستیم.
علاوه بر رنگ، هم طرازی و ردیف کردن دندان درحوزه زیبا شناسی خنده شما (دندان های بالایی و پایینی که در هنگام لبخند زدن مشخص می شود)، دندان پزشک زیبایی ویژگی های متعددی از دندان ها و لبخند زیبای شما را در حین برنامه ریزی برای اصلاح طرح لبخند دندان مورد ارزیابی قرار می دهد. این ویژگی ها از قرار زیر می باشند:
شما نیز اگر برای زیبایی لبخند نیاز به افزایش طول دندان دارید حتما قبل از ان با یک متخصص حرفه ای در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.زیبایی لبخند شما تا حد زیادی به میزان استاندارد بودن خط لبخند شما بستگی دارد . در مورد خط لبخند باید گفت که خطی خیالی است کهدر امتداد لبه های دندان های بالایی امتداد می یابد.و در وضعیت ایده ال باید مشابه انحنای لب پایینی شما در هنگام لبخند زدن باشد. این نقطه ارجاع استاندارد برای اصلاح طرح لبخند دندان برای کمک به تعیین میزان طول دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرد.
عامل مهم دیگری که می تواند در زیباتر کردن لبخندهای شما کمک کند وجود تناسب میان دندان ها است . باید شما توسط یک دندانپزشک متخصص معاینه شوید تا دقیقا مشخص شود به چه میزان دندان هایتان دارای تناسب است و تا چه اندازه نیاز به تغییرات برای این منظور می باشد.
زیبایی لبخن شما می تواند حتی به بافت و مشخصات دندان هایتان بستگی داشته باشد.مثلا برای اینکه دندانهایتان بافت بهتری پیدا کنند می تواند از روکش هایی استفاده کرد تا فرم دندانیتان مردانه تر و یا زنانه تر شوند.اما قبل از اینکه اصلا برای زیبایی لبخند شما کاری صورت پذیرد باید اولین قدم معاینه دقیق دندان هایتان توسط دندانپزشک باشد.ابتدا باید از سلامت دهان و دندانهایتان مطمئن شد و سپس اقدام به کارهای درمانی در مورد زیبایی لبخند نمود.
اما شاید مهمترین بخش میزان هزینه ای باشد که برای این کار باید در نظر گفت. نمی توان رقم دقیق را مشخص کرد . همانطور که در این مقاله و دیگر مقالات قبلی ینز اشاره کردیم داشتن لبخند زیبا می تواند به فاکتورهای متعددی برگرد و بستیگ به فرم صورت و گونه ها و میزان منظم بودن دندان هایتان ممکن است هزینه  این کار کم و یا زیاد شود . به هر حال برای بدست آوردن قیمت دقیق حتما نیاز است تا از یک پزشک متخصص استعلام گرفته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برای من مي باشد.